vineri, noiembrie 02, 2007

Sa ne distram cu spoturile electorale...

Doamna Valean nu sta deloc linistita. Si-a facut un nou spot. Clipul incepe binisor, dinamic, nu cine stie ce marete idei de montaj dar, destul de acceptabil. Pana cand apare candidata. Acolo se rupe filmul. Moare pasiunea. Si incepe "poezia". Asa zisul mesaj electoral."Cine nu vede, nu crede/Cine nu crede, nu reuseste/Cine vede dar nu crede, nu are nicio scuza/ Eu ti-am aratat, tu ai vazut/Eu cred in tine/Crezi si tu cu mine?". Si mai e ceva, la sfarsit, cu PNL care promoveaza Romania. Vad ca ei chiar nu pricep ca in Parlamentul European nu promovezi neaparat Romania. Ci interesele tuturor cetatenilor Uniunii...

Taranistii raman, cu adevarat, inconfundabili. Bucolici.Doi "veritabili" taranisti- Aurelian Pavelescu si Marian Milut in opinici- la inceputul spotului. Cred ca saracu' Coposu se intoarce-n mormant...

Apoi, vocea. Vocea e de mare senzatie. Timbrul de tip TVR de dinainte de '89 da ca nuca-n perete pe un spot al PNTCD pentru Parlamentul European.

Iar mesajul...Mesajul e moartea pasiunii. Cum promit taranistii "sprijin" pentru fondurile europene si "acces" la "resursele" Uniunii- "Raman roman in Europa". Le si vad venind valuri-valuri si cotropind saraca Romanie. Pe scurt, dupa ce am vizionat clipul, m-a apucat tristetea.
Ce-a fost si ce-a ajuns un partid ca PNTCD...

Daca mai aveti spoturi electorale, dati link la comentariile de la acesta postare. Sa ne distram si sa ne intristam...

7 comentarii:

Erik spunea...

E adevărată faza că se taie clipul când intră ”vedeta”... Dar nu înțeleg de ce tot continuați cu ideea că un parlamentar european ales în România nu promovează România... E clar că ești reprezentantul României și promovezi România! E ca și cum ai spune că un deputat de Timiș nu promovează Timișul... Mă rog, poate sunt eu mai nepriceput...

Anonim spunea...

Daca ma gindesc la Daianu, colegul de la PNL al respectivei doamne, am certitudinea ca are o cariera in domeniul financiar in spate si e capabil sa promoveze interesele Romaniei, mai bine decit oricare alt candidat. Despre al doilea clip, nici o diferenta fata de primul, amatorism de Cintarea Romaniei. Coloana sonora stridenta prefateaza poate o emisiune de sport. Succesiunea cadrelor( carora pe la jumate le pierzi sirul ) cu fete anoste si subtitaj de grota nu sugereaza nici o finalitate. In fine explicatia candidatei pare extrasa din alt film decit cel de pina atunci. Orban mai bine s-ar ocupa de Transporturile lui decit sa confunde campania cu cintatul la nunti.

Anonim spunea...

Sorina, impartasesc tristetea si durerea din mesajele electorale, dar fara sa te superi ... ce se pregateste in studiourile Felix nu ne prezinti ? Sunt de acord sa dai in PNL, PNTCD, Basescu, PD dar ... asta nu inseamna ca vei ridica in slavi PC(R) si/sau PSD ? Corect ?
Numai bine !

Anonim spunea...

Trist! Chiar foarte trist daca ma gandesc ca aceste spoturi electorale nu vor ajunge la populatie si ca multi vor vota, a mia oara, in necunostiinta de cauza.

Penibil spotul cu PNTCD, si mai penibil cel al tipei de la PNL. Nu inteleg de ce se chinuie unii sa plateasca ca sa fie penibili. Am mai vazut pe site-ul unui blogger un afis penibil cu Becali.

Jalnic ce ce intampla acum. Chiar nu se pot scuti toti bisnitarii astia de vreo 2000 de euro ca sa iasa si ei bine macar in poze si in clipuri?

ziarist spunea...

@ erik. inteleg ce vrei sa spui, dar nu e chiar asa...

@cvasiloxodroma001. sa inteleg ca votezi cu Pnl-ul?

@anonim.eu ma supar cam greu, dar si cand ma supar...sa te tii...

@ andreea. nu stiu, eu cred ca nu-i prea duce mult capul...parerea mea :-)

Anonim spunea...

Am mai gasit cateva spoturi. Le-am postat la mine. Sorina, stiu ca a fost ideea ta si sper sa nu te superi foarte tare.

Anonim spunea...

cam exagerezi cu "moartea pasiunii"

se pot inventa si alte artificii de exprimare si fara sa ne repetam

in ceea ce priveste clipurile, sunt nereusite amandoua cu un plus pt cel al adinei valean, care e nu e penibil ca cel al pnt-ului

oricum comparatia nu merita facuta, sa ai ceva cu cei de la pnl?