miercuri, noiembrie 28, 2007

Ce părere aveţi despre Vasile Puşcaş?

Anca a postat pe blogul ei o declaraţie a ardeleanului.

Vasile Puscas:PSD nu mai este perceput ca partid de opozitie in strainatate

Deputatul Vasile Puscas spune ca, dupa alegerile de duminica, PSD nu mai este perceput in strainatate ca partid de opozitie, cauzele fiind lipsa unui mesaj social-democrat autentic si „schizofrenia“ de pe scena politica româneasca. Fostul negociator-sef in relatia cu UE s-a referit la faptul ca presa straina a consemnat ca alegerile au fost câstigate de Partidul Democrat, catalogat „de opozitie“, urmat de PSD, catalogat „ex-comunist“. In plus, s-a ajuns la situatia ca in România sa fie o guvernare de centru-dreapta si o opozitie de centru-dreapta, fara ca PSD sa fie perceput ca un partid viabil. „PSD n-a reusit sa-si prezinte in exterior identitatea de partid de stânga, social-democrat, din cauza pendularii intre PD si PNL. Toate tacticile din 2007 au dus la concluzia asta“, afirma Puscas. Acesta spune ca solutia este formularea unui mesaj social-democrat de catre persoane credibile. Fortele de stânga din Ungaria au fost percepute drept „fostii comunisti“ pâna in 1994, dupa care s-a trecut la sintagma „social-democrati“.

Eu vă întreb atât: Ce părere aveţi despre ardelean?

13 comentarii:

Someone spunea...

Sorina... sunt oameni remarcabili, cu minte limpede, echilibraţi şi bine pregătiţi... dar care nu pot depăşi un context.

Puşcaş va fi mereu cel mai bun pentru linia a doua atâta vreme cât în politica românească umorile şi emoţiile vor fi pe locul întâi.

ziarist spunea...

@someone. dar poate lumea s-a saturat de umori si emotii...cine stie...poate, poate...

Anonim spunea...

Mi-a fost profesor, eu i-am fost asistent timp de trei ani.
Felicitari pentru intuitia de a scrie despre viitorul posibil presedinte PSD!
Insa nu va reusi mai mult decat Mircea Geoana.

Anonim spunea...

N-are carisma. Are sansa succesului politic al lui A. Severin, un tip, la fel, admirabil. Daca te gandesti la electoratul PSD, ala care a iesit duminica de au facut 23%, il vezi rezonand cu V.Puscas? Eu nu prea...
In plus, pe acelasi tipar de personalitate, V. Puscas are un inamic in V. Dancu. Baiatul asta a "iesit la incalzire" inca de la demisia din functia pe care o avea in partid... si de atunci se tot pregateste, asteapta momentul. Insa nici unul, nici altul nu sunt pregatiti pentru o caciula asa de mare. Mai mult succes are un Mitrea-fara-dosare decat un intelectual fin in fruntea PSD.
Eu in locul lor as importa pe cineva, l-as roda pt doi trei ani, cam pana inainte de prezidentiale, iar apoi i-as face cadou partidul. Numai ca pt asta e nevoie de ff multa luciditate. Or acum la PSD...
Cine ar putea fi... nush... acum sincer ma gandesc la Adrian Sarbu... Tu ce crezi?

ziarist spunea...

@anonim & r. nu stiu daca ar putea reusi mai mult decat Geoana...oricum, un lucru e sigur: la multe il depaseste pe Geoana...

Anonim spunea...

Danie din A_fara

puscas cred ca s'a lasat de palinka. Psd nu a fost niciodata perceput in afara tzarii altceva decat este..urmasul pcr.

Anonim spunea...

Ce parere pot sa am despre un om care isi insuseste premisele de la care pleaca exercitiul logic al altuia? Adica el nu-si pune problema ca sunt false? Si daca nu sunt false, nu-si pune problema ca cititorii ziarelor respective nu voteaza in tara Romania?
Si eu am plecat de la premisa ca ce ai scris tu este corect. Insa pe tien te cunosc:)

Anonim spunea...

M-as fi asteptat ca macar el sa remarce paradoxul PSD. Partid de mase ( clamind ca sustine patura saracita a populatiei ), condus de baroni competenti marca "almanahe", imbogatiti in cei 10 din 17 ani cit a fost la putere. Dar se pare ca V.P nici n-a remarcat lipsa de credibilitate a conducerii PSD in mase. 23 % obtinut datorita in principal mdp ai PSD, pe fondul participarii a mai putin de 1/3 echivaleaza cu 11 % in conditiile unei prezente la vot ca cea de la generallele din 2004.

Anonim spunea...

Eu il cunosc destul de bine, e un om remarcabil si foarte priceput...

Anonim spunea...

ar fi fost potrivit in Parlamentul European, cred. macar pt ca stie procedurile, ceea ce este foarte important intr-un astfel de loc...

Anonim spunea...

Daca se tot fac diverse calcule prin partide iata un link foarte util: rezultatele alegerilor europene pe sectii de vot, de la Biroul Electoral Central.
Le gasiti pe blogul nostru: http://ratingpolitic.wordpress.com/2007/11/30/link-util-rezultate-alegeri-europene-pe-sectii-de-votare/ . Calcule placute :)

Anonim spunea...

In Italia:

- pentru PSD, termenul folosit a fost ex-comunisti

- pentru PD, temenul a fost un partid moderat alaturat Presedintelui

Măriuca spunea...

Am avut privilegiul de-al cunoaşte pe domnul profesor Vasile Puşcaş. Sincer, deschis, prietenos, un om care iubeşte România şi românii, dar ce folos? Gurile rele spun că mai mult l-a dorit "opoziţia" la Bucureşti, decât conducerea propriului partid. Eu am sperat din tot sufletul că va fi viitorul prim-ministu al României; o parte dintre noi clujenii ne-am fi dorit asta şi pentru noi şi pentru dânsul, dar n-a fost să fie. Cu gândul că votul meu va ajunge la dânsul, chiar făcând parte dintr-un alt colegiu, decât cel în care a candidat d-l Puşcaş, am votat PSD-ul pentru prima dată în viaţa mea. Nu mi-am pierdut nădejdea, cine ştie? Vorbeaţi de carismă? Are destulă, dar comparativ cu alţii are simţul ridicolului şi nu riscă să stea alături de "primarul care este" sau de alţi politicieni, care bat câmpii cu graţie, nu riscă să polemizeze cu cei care nu-i ajung nici pâna la genunchi. Îl urmăresc de multă vreme şi dacă admir pe cineva cu adevărat din politica românească, acela este profesorul Vasile Puşcaş. La început de an, la mulţi ani, domnule profesor, vă ţin pumnii pentru ceea ce va urma, ştiu că sunteţi cu noi, iar noi cu d-voastră.