luni, noiembrie 19, 2007

Cati vor veni?

Cati vor veni la alegeri? Cati la referendum? Cati credeti? Campania e slaba iar oamenii indiferenti cand vine vorba de politicienii nostri.
Basescu insa nu se lasa cu una, cu doua. Ma uitam la Zoso pe blog si vad ca si lui i-a scris Basescu. I-a mai scris unui amic de-al meu, zilele trecute. Tot despre referendum. Si-a facut si hotline si probabil, ca toata saptamana, va vorbi prin tara despre acelasi referendum. A fost la Brasov, ieri a fost la Constanta, azi la Cluj si maine la Iasi. La Iasi, unde a mai fost o data. Duminica trecuta. Si tot despre referendum a vorbit.

Personal, am inceput sa ma satur de referendumul asta. Si nu cred ca sunt singura. Si de alegeri m-am cam saturat.

Si mai rasfoiesc iar ziarele, si dau peste un alt articol. De pe ziare. com. Unde celebrul Jiji povesteste cum si unde si-a petrecut Traian Basescu noaptea referendumului pentru suspendare:

"Mi-e si mila de el. Eu l-am ajutat la referendum, am stat sapte ore cu el la masa. Mi-era somn, nu stiam cum sa scap de el. L-a sunat si sotia lui, Maria, ca sa vada cat mai sta. Era trei noaptea. I-a spus ca e la mine".

O asemenea declaratie te lasa fara comentarii. Si nu pot sa nu ma intreb- cum, unde si cu cine isi va petrece Traian Basescu noaptea referendumului pentru uninominal?

P.S. Intre timp, blogul lui Ion Iliescu depaseste recordurile multora.

Ultimele cifre sunt :

Blog StatsTotal Views: 97,926

Best Day Ever: 34,915

Views today: 4,571

Comments: 572

Niciun comentariu: