vineri, octombrie 12, 2007

S-a rupt lantul de iubire?



Astazi am trait s-o vad si pe asta. Mircea Geoana la o mare actiune a PSD din start esuata. Mircea Geoana intr-o sala aproape goala. S-a intamplat la Romexpo, sala Titulescu, unde presedintele PSD era invitat sa participe la marea lansare a ofertei electorale a PSD pentru alegerile europarlamentare.

Vine ora Z. 12.30. Geoana apare, nu-l intampina nimeni si intra in sala trista, cu lumina difuza de la Romexpo. Candidatii, o parte din ei, stateau plictisiti si amortiti pe scaune. Numai de lansare nu aveau chef. Vorbea seful sefilor de campanie. Liviu Dragnea. Nimic deosebit. Pe langa el mai erau intepeniti in scaune Titus si Cristi Diaconescu. Cristi scana asezarea camerelor de televiziune.
Intra Geoana. O scurta pauza. Da mana cu cativa. Incepe sa vorbeasca. E in direct pe cateva posturi. Operatorul feroce al PSD se apuca sa regleze sunetul. Camerele huruie cu toata puterea, cameramanii urla.. Bineinteles ca operatorul PSD bruiase cu manutele lui sunetul tuturor camerelor care erau in direct.

Daca nu stiai ca e la Romexpo, aveai impresia ca Geoana e intr-o grota. Of course ca nimeni nu sesizeaza. Cu fata luminata doar pe jumatate, el vorbeste in continuare de caltabosul Aliantei, de UE care arata ca un bancomat, ataca Guvernul si mai zice ceva si despre cativa candidati (Puiu Pascu nu era prezent) si despre oferta din care nimeni n-a inteles nimic. Si cam atat. Vorbeste si Titus. Locomotiva listei si omul "devotat" al partidului. Si asta a fost tot! S-a terminat. Nimeni n-a inteles nimic. Ce-a fost asta? Lansarea ofertei. Lansarea candidatilor va urma. Dar documentul important al PSD, cele 10 angajamente PSD cu care partidul va defila in campanie, era de-o stupizenie pe care credeam ca n-o s-o mai intalnesc in vreo campanie din anul de gratie 2007. Erau, de fapt, vreo 10 pagini alb- negru, trase la xerox, cu cateva poze si generalisme despre Uniunea Europeana. Asta era oferta.
Asta a fost evenimentul. Asta a fost totul.

De ce atata tristete? De ce atata plictis? De ce a iesit asa? De ce n-au venit oamenii, poporul pesedist? De ce Geoana avea maximum 30 de oameni in toata sala? De ce a vorbit doar la camere? Unde sunt tricourile rosii, evenimentele, spectacolele, laserele, aplauzele, muzica de altadata? Unde a disparut scena? Unde a murit show-ul? De ce Vanghelie si-a aratat azi muschii si a refuzat sa-l ajute? De ce PSD Bucuresti n-a miscat un deget pentru acest mare eveniment? De ce Geoana era trist si abatut? De ce a fugit din fata camerelor cand a fost intrebat de Ion Iliescu? De ce, dupa 2 ani de sefie PSD, Mircea Geoana a ramas singur? De ce oare? Ce credeti?

32 de comentarii:

Anonim spunea...

Poate pentru ca a aflat si Vanghelie ca Geoana il impinge sa piarda la Primaria generala ca sa se poata descotorosi de el?

Anonim spunea...

sorina, sa nu-ti para rau de PSD. niciodata.

ziarist spunea...

@anka. poate...
@cristi. nu-mi pare rau de nimic. doar constat unde s-a ajuns

Anonim spunea...

SIMPLU! PSD ESTE IN CADERE LIBERA! E SI TIMPUL SA DISPARA DE PE SCENA POLITICA SPECIMENE GEN: DRAGNEA, DIACONESCU, ETC, CARE NU AU NIMIC IN COMUN CU POLITICA...

ziarist spunea...

@anonim. si sa ramana cine? cine crezi ca ar trebui sa ramana?

CIN spunea...

Pentru ca tu faci oferta. Asta era scris pe mash-ul din spatele salii. Am inteles lucrul asta si voi proceda in consecinta. La mine acasa, am avantajul de a fi singurul "catindat" din zona eligibila. Va fi o batalie similara unei alegeri uninominale, avand totodata sansa de a concura singur si de a iesi pe locul doi (locul unu nu inseamna peste 50%, ci mai degraba cel mai bun scor dintre toate partidele). Pentru ca eu chiar sunt de stanga si pentru ca PSD este singurul care conteaza pe partea asta a politicii (cu toate ca o minima concurenta poate crea un plus de performanta) imi doresc sa obtinem un scor care sa arate ca cei 4 milioane de romani care ne-au votat in 2004 nu au gresit chiar asa de mult. In definitiv, exista o alta solutie???

Anonim spunea...

@ziarist

Sa ramana cei competenti, care fac politica din pasiune, nu cei care pun mai presus de orice INTERESUL PERSONAL! La un moment dat s-ar putea sa ma revolt atat de tare si sa public lucruri foarte interesante despre unii psd-isti, lucruri care ar zdruncina din temelii acest partid. Sunt cu ochii pe ei in permanenta, alegerile se apropie... Sa nu crezi ca nu sunt si oameni deosebiti in PSD, de ex. Catalin. Nu este el singurul, este doar una dintre sperantele care ar putea conduce partidul. Nu este numai o parere personala... Pe tine te analizez de mult, esti o ziarista foarte buna, de aceea te si citesc, nu sunt genul care sa se deranjeze pentru oricine. Pentru mine, mai presus de orice este COMPETENTA!

barflai spunea...

Si ispita de birou a lui Basescu scrie iar despre PSD. Sa inteleg ca te-au scos de pe Cotroceni?

ziarist spunea...

@ioan catalin nechifor. mult succes, iti tin pumnii.

@anonim. as vrea sa-mi spui intai cine esti. cu multe din ce spui la inceputu mesajului sunt total de acord. cat despre final, fiecare cu parerea lui...

@barflai. cred ca am dreptul sa scriu despre ce vreau eu.

ziarist spunea...

anonim. inceputuL. sorry. scriu repede.

barflai spunea...

Nu era repros sau vreo aluzie rautacioasa. Cel putin in privinta ta. Si mai relaxeaza-te. Iar intrebarea tot fara raspuns a ramas.

ziarist spunea...

@barflai. nu.

Anonim spunea...

@ziarist

Ai putina rabdare. Mai am ceva de rezolvat si o sa-ti spun cine sunt. Iti spun doar ca vei avea un viitor in acest trust.

ziarist spunea...

@anonim. care trust? parca erai pesedist..

Anonim spunea...

@ziarist,
Nu sunt PSD-ist! Sunt un prosper om de afaceri, in conflict cu unii PSD-isti!

Anonim spunea...

@ziarist,
Rectific, un singur PSD-ist, care mi-a fost intr-un fel si coleg...

ziarist spunea...

@ anonim. si ce treaba ai tu cu trustul? si care-i pesedistul? incepe sa devina interesant..

Anonim spunea...

@ziarist,

Te respect prea mult ca sa nu-ti raspund, de aceea te rog sa-mi lasi putin timp sa vad si eu ce are de gand acest individ si apoi iti spun. Vreau mai intai sa am o discutie cu el in particular pentru ca eu nu am nimic de ascuns.

ziarist spunea...

@anonim. ok, cum zici tu. tu stii cu cine te razboiesti prin partidul ala. dar vad ca n-ai somn...:-)

Anonim spunea...

@ziarist,

As putea sa afirm acelasi lucru? Este weekend! Si sa fiu sincer, imi este somn, dar nu vreau sa ma culc! Mai am ceva de lucru si as vrea sa termin. In schimb, tu ar trebui sa te odihnesti, este tarziu totusi!

ziarist spunea...

@anonim. si mie imi e somn. dar n-am chef sa ma culc. oricum maine, azi adica, lucrez. citesc bloguri...

Anonim spunea...

Superba noua fotografie, sugereaza ceva? Si-ti sta tare bine in rosu! Scuza-ma, cred ca-i de vina ora tarzie, am inceput sa tastez ce gandesc. Chiar asa, tu de ce crezi ca-si fac oamenii bloguri, in special cei care nu au legatura cu presa? De ex. politicienii...

Realitatea lui Petria spunea...

Dacă ei sunt trişti, eu de ce să nu fiu vesel?

ziarist spunea...

@anonim. uita-te pe blogul lui cristi, nu mai e nimic...e normal sa-si faca, sunt si ei oameni, nu? problema e ce au de spus, ce scriu acolo...mai trist e ca unii n-au nimic de spus.

@ realitatea lui petria. corect

Anonim spunea...

@ziarist,

Nu mai este nimic pe blogul lui din ziua in care a aflat ca a fost identificat ca-si posteaza singur. Un angajat neglijent s-a hazardat sa-l atentioneze. Nu stiu in ce scop, de la mine a zburat rapid, sunt cel mai mare dusman al incompetentei si al lipsei de loialitate. El este unul dintre cei care nu au nimic de spus. A evoluat datorita servialismului de care a dat dovada, dar a acumulat si frustrari pe care si le refuleaza intr-un mod nedemn pentru ceea ce doreste el sa para. Sunt oameni care nu-si ascund rautatea si, crede-ma ca aceia sunt mai de apreciat decat cei care iti zambesc duios, iar in spate te demonizeaza de nu-ti vine sa crezi ca ei au fost in stare de asa ceva. Sigur cunosti persoane care au activat in serviciile secrete, incearca sa porti o discutie amicala cu o astfel de persoana despre caractere si personalitati. Vei ramane uimita cata falsitate exista printre noi, in special in zona politicului. Sincer, exista vreun politician despre care tu sa poti afirma ca face politica fara sa aiba si un interes personal? Fie el cat de mic? Ai putea sa-mi descrii profilul unui astfel de personaj? Eu ti l-as putea descrie, insa nu l-am regasit pe scena politica, ci in afara ei. Stii de ce? Pentru ca astfel de oameni, care ar putea face multe lucruri bune pentru tara, stau departe de mizeriile coruptiei, cu greu ii convingi sa candideze. Din pacate, Romania, aceasta tara minunata, nu prea are perspective in viitorul apropiat. Ne-am facut de ras pretutindeni! Fara sa vreau,am ajuns sa-mi fie rusine ca m-am nascut in Romania, pentru ca degeaba am reusit eu sa dezvolt un imperiu, simt uneori ca partenerii mei de afaceri ma privesc cu o usoara suspiciune inainte sa semneze. Cum e posibil ca in PARLAMENTUL ROMANIEI sa existe oameni care nu fac nici macar acordul predicatului cu subiectul, ca sa nu mai spun ca n-au stiut nici sa desparta in silabe unele cuvinte? Pai nu-ti vine sa-ti iei bilet, doar dus, pentru o insula pustie? Acolo cel putin esti linistit si te bucuri din plin de frumusetile naturii, si acestea distruse in Romania de lacomia intereselor meschine! Deocamdata, aici, presa este singura spranta, justitia e lamentabila...Tie, multa bafta!

ziarist spunea...

@anonim. auzisem si eu asta, dar nu cred ca cineva poate sa fie asa...lulu..cat despre politicianul face face totul din pasiune, nu, nu pot sa-ti dau niciun nume. stii si tu cum stiu si eu.despre ce imperiu vorbesti?
candva credeam si eu asta, ca presa mai e o speranta. iti spun eu, nu mai e.

Anonim spunea...

@ziarist,

Un imperiu pe care unii incearca sa mi-l distruga prin santaj. Numai ca nu si-au gasit adversarul pe masura. Faptul ca nu ma razboiesc cu ei in limbajul lor grobian, nu inseamna ca sunt inofensiv. Puterea nu se masoara in trivialitati, iar esecul lor de a ma coopta pe cale amiabila este rezultatul intelepciunii si a echilibrului de care dau dovada, nici vorba de un conflict personal, cum se incearca a se induce prin diferite sintagme si asocieri amuzante. As putea sa nu raspund la provocari, dar asa cum ti-am mai spus, eu nu am nimic de ascuns, ba din contra, ei se vor evapora daca incep sa public unele lucruri. Ideea e ca au intrat in viata mea fara niciun drept, si astept si eu sa vad ce mai urmeaza! Mai rau este ca va trebui sa plec o perioada...

ziarist spunea...

@anonim. matei.sorina@gmail.com. asta e mailul meu, unul dintre ele. eu nu mai inteleg nimic. pe bune.

Anonim spunea...

@ziarist

Iti multumesc pentru incredere, si-ti spun ca esti singura careia i-as fi dat materialele. Astept doar momentul potrivit!

ziarist spunea...

@anonim.astept si eu. si multulmesc si eu pentru incredere.

Anonim spunea...

ex9Fsw Your blog is great. Articles is interesting!

Anonim spunea...

@ Online Pharmacy

Efectul Steindhart???