luni, octombrie 29, 2007

Asadar, va duceti la vot?


Asadar, va convine, nu va convine...Asta e. S-a votat. S-a decis. In mod iremediabil, vin alegerile. Si d'abia au inceput sa vina... Asadar, suntem in campanie. Asadar, pe 25 noiembrie v-ati putea duce la vot. Daca vreti, daca doriti, daca sperati, daca visati...Daca. Daca nu, stati acasa. Si va uitati la tv cum se desfasoara showul. Showul care, timid, a inceput. Asadar, e previzibil. Ministrul de interne, Cristian David vrea sectii de vot separate pentru euroalegeri, respectiv, referendum. Bineinteles ca presedintele Traian Basescu vrea ca spatiul sectiilor de vot sa fie folosit si pentru referedum, si pentru euroalegeri. V-am zis ca e previzibil. Eu va intreb altceva.


1.Va duceti la vot?



2.Daca da, pentru ce? Pentru europarlamentare sau pentru votul uninominal? Sau pentru amandoua?



3.Daca nu, de ce nu va duceti?



Intrebari simple. De bun simt. So, you have the floor...

12 comentarii:

Anonim spunea...

1. DA.
2. Pentru uninominal.
3. Nu am pe cine sa votez pentru europarlamentare. (Am aflat aseara de la sustinatorul unui candidat ca, in Ploiesti, exita:
- Gradina Botanica!?
- Soselele in Prahova sunt ca in Palma!?
- S-au construit doua cartiere (s-a omis sa se spuna "de lux").

Anonim spunea...

Mai Sorina, imda, ma duc la vot. Ma gandesc ca d-aia au murit aia in '89, ca eu acum sa pot pune stampila liber, unde vreau. Drept urmare am sa ma duc la europarlamentare si o sa imi anulez votul. D'aia, ca n-am cu cine sa votez, fir-ar ea de viata! Dar la uninominal o sa pun stampila unde trebuie...Si o sa vedem ce naiba iese...Ne vor invada "dolanestii" in parlament sau "patapievicii"? Eu cred ca mai multi "dolanesti", dar Dumnezeu cu mila!

ziarist spunea...

@ploiesteanul. Zau? Gradina Botanica? Si sosele ca in Palma? Si cartiere? Vaaaaai...asta este tot ce pot spune ei in campanie???
Ca culoare avea candidatul?

@ eu. nici eu n-am cu cine sa votez, asa ca suntem cel putin doi. Despre uninominal stii cum e...Eu nu cred ca poporul roman e atat de prost, incat sa bage toti dolanestii in Parlament...

Anonim spunea...

Tu ai intrebat!Este vb despre pres. CJ PH. Dar nu el a facut afirmatiile, ci un sustinator in cadrul emisiunii: "Tu decizi".

Anonim spunea...

By the way, stie cineva daca se vor organiza sectii de votare si in strainatate si, daca da, se va putea vota si pt europarlamentare si pt referendum, chiar si in sectii de votare diferite (??!!) ?

Anonim spunea...

1. DA.
2. Pentru europarlamentare.
3. Pentru ca am o optiune politica. Pentru ca povestea u VU mi se pare o aiureala buna pt. imbecili. Pt. ca nu vreau sa-i fac jocul mascariciului national.

ziarist spunea...

@ploiesteanul. interesant...

@nikos. cu siguranta vor exista si in strainatate. ca de obicei, se va vota in ambasade, consulate..cat despre votul in aceeasi sectie de votare, aici nu stiu. dupa cum ai vazut, basescu vrea in acelasi loc, tariceanu zice nu. asa ca ...mai intai sa se horatasca ei...asa ca urmareste-i cum se mai cearta putin....pentru ca este si asta o miza, pana la urma. prezenta la vot si validarea referendumului.

@anonim. ok. alegerea ta. optiunea e secreta?

nikos spunea...

Multumesc pt raspuns.
Nu ar fi rau sa decida Tariceanu ca nu se poate vota si la europarlamentare si la referendum in aceeasi tara! :D
De ce nu, daca in Romania sunt sectii diferite (ce imbecilitate!), in strainatate aceste sectii sa fie si in tari diferite, nu? :))
Daca nu ar fi tragic, ar fi chiar comic...

ziarist spunea...

@nikos. pentru putin. asa e. daca nu ar fi tragic, ar fi comic. daca n-ar fi ei, atunci cine? glumesc...;-)

Anonim spunea...

Este absolut secreta, cu un asterisc: daca mi-o spui si tu pe a ta, ti-o spun si eu pe a mea.

Anonim spunea...

ma duc la vot
si la referendum, si la europarlamentare.
la referendum DA, la europarlamentare dracu stie. Partidu Tiganilor are candidati?

Dracu

Anonim spunea...

@anonim. Partida romilor si mai e si un "Partid Verde" reprezentat de un cetatean german (nu stii daca-i padurar sau legionar).