miercuri, octombrie 31, 2007

Pentru baietii de la STS...


Sau fetele...de ce nu? Va recomand, din suflet, sa schimbati softurile. Sunt foarte vechi si foarte proaste. Si genereaza numai probleme. Nervi si discutii fara sfarsit. Mesajele ba NU vin deloc, ba VIN de nu stiu cate ori... Si, in plus, nici pe telefoane nu merg foarte bine. De exemplu, pe acest telefon(nu stiu daca e modelul exact), nu merge GPS-ul. Sunt foarte multe aplicatii. Si se blocheaza frecvent....Si il puteti schimba...Softul...Si cam atat.
Aceasta postare este numai pentru cunoscatori. :-))))

6 comentarii:

Anonim spunea...

Tocmai mi-ai confirmat de ce te apreciez asa mult! Lasand la o parte frumusetea, inteligenta si decenta, esti si isteata. Esti pe aproape in ceea ce spui. Nu aparatura, care-i de ultima generatie, poarta vina, ci faptul ca s-au inmultit cei ce filtreaza mesajele si nu le dau drumul la timp, pentru ca ei au nevoie de timp( si am sa te rog sa-mi scuzi repetitia cuvantului "timp")pentru o radiografie completa si eficienta in acelasi timp. Spiritul tau de observatie ma incita! L-am testat si la altii din breasla ta si sunt ZERO! FELICITARI! Asa ar trebui sa fie un ziarist, cu ochii deschisi si la propriu si la figurat TOT TIMPUL! Timpul, opriti timpul, spunea cineva,(am facut o obsesie pentru cuvantul acesta in detrimentul rudelor sale, sinonimele). L-as opri! Doar pentru unii! Sa-i trimit inapoi la "cele scrise", prea au senzatia ca stiu totul, cand de fapt NU STIU NIMIC! Este o ceata in mintea lor si nu vrea sa se lase dusa....
Sa ai o zi buna!

ziarist spunea...

@ anonim. multumesc pentru aprecieri. dar totusi...problema ramane. deci nu softul e de vina, ci aceia care le filtreaza si, in general, nu le dau drumul la timp...e corect,da? aveam nevoie de o confirmare in acest sens...:-))) "prietenii" stiu de ce...

Anonim spunea...

mamaaaa!!!cate scame era sa ai!!!penibila postarea anonimului, si mai ales referirile la ceilalti din bresla care am fi ZERO! cata perspicacitate si ce spirit fin de analiza anonimule! sunt uimit!

Anonim spunea...

@ alt ziarist,

Dupa exprimare si ortografie, singur ti-ai tradat valoarea, profesionala evident! Eu nu m-am referit la intreaga breasla, nu bresla, stimate ziarist, ci doar la unii, asa ca tine, care se simt incompetenti si, din prostie, simt nevoia sa si afiseze lucrul acesta. Tocmai ai ratat ocazia sa TACI! Considera o onoare faptul ca ti-am raspuns, eu rar vorbesc cu incompetentii! Si sincer, ma indoiesc ca esti ziarist, si cei mai slabi dintre ei, tot sunt mai buni decat tine!

Anonim spunea...

Ei, nu că trebuie să întreb asta... de ce aveţi nevoie de telefon care să citească emailul? PC-ul nu mai poate face asta? Cum or fi trăit acum 100 de ani oamenii? Abia era pe ici şi colo iluminat electric. Şi totuşi s-au încăpănat să trăiască. Sigur, ei au tot cerut telefoane mobile cu posibilităţi WAP şi 3 G, dar băieţii aia de la 1900 nu au vrut să le dea nimic. Şi atunci se chinuiau să scrie cu creionul pe hărtie. Vă sugerez un laptop cu internet mobil. E mai ieftin şi nu are probleme de soft... cum? Vista e varză? Există şi lipsuri.

Anonim spunea...

@bibliotecaru: Uite, pt asta (nu ma refer la cei de aici, ei pleaca pe teren, ci la elevi): http://www.overlook.ro/la_scoala.html.
Ce o avea de spus "ginerica" Adomnitei?