vineri, iunie 14, 2013

“Valerică cel performant” se întoarce?

De ce? Îl ştiţi pe Preda că nu e bun pentru funcţia asta?“, a spus, potrivit cotidianului Adevărul, ministrul Fondurilor Europene, Eugen Teodorovici, din cabinetul Victor Ponta, întrebat dacă îl va lua pe Valentin Preda ca și consilier al său.

Recunosc, știrea am citit-o o dată, de două ori, de trei ori, de mai multe ori... Am zis că poate n-am înțeles, că poate n-am citit eu bine, că poate este vorba de o confuzie majoră, de o greșeală, că poate este vorba, de fapt, despre o cu totul altă persoană, că nu e acel Preda. Însă nu, e vorba chiar de el, de “Valerică cel perfomant”, așa cum îl dezmierda Radu Mazăre.
 (...) Articol integral aici.

Să mai spună cineva că nimeni nu încurajează, cu toată puterea, lupta anti- anticorupție în acest stat...


Niciun comentariu: