vineri, iunie 21, 2013

"Cârnații" marilor bărbați din presă

Atât am de spus: mă desolidarizez public față de ceea ce s-a întâmplat cu Andreea Pora.

Să acuzi, în primul rând, o femeie, să o umilești, fără să-i dai dreptul la apărare pentru faptul că a mâncat în public, mi se pare mult prea mult.
Când efectiv nu te duce capul la altceva, când nu ai argumente, pui la zid o femeie, un om până la urmă, doar pentru că respiră sau mânâncă un cârnat. Asta înseamnă atac la persoană.
Chiar eu am trecut acum câțiva ani prin asemenea execuții josnice, așa că știu exact despre ce vorbesc.
Asta arată neputință intelectuală, micime umană, grobianism, mitocănie și mârlănie.
În plus, să vină asta din partea deontologilor absolut îndoielnici ai neamului- este o mare rușine care, până la urmă, umple de ridicol pe toată lumea. Înseamnă să faci, până la urmă, exact ceea ce a făcut și Antena 3.

Ca atare, îmi cer eu scuze public față de ceea ce a pățit Andreea Pora- dacă nimeni altcineva nu a făcut-o- sper că nu se va mai repeta și, din nou, afirm că niciodată nu voi fi de acord cu asemenea mod de a face presă- fie că e vorba de un politician, jurnalist sau oricine altcineva.



Niciun comentariu: