miercuri, septembrie 01, 2010

Muc cel Mic: de la sacru, la profan...


După 12 ore de serviciu, am ajuns acasă şi, inevitabil, am deschis calculatorul. Imediat, pe mail mi-a intrat un newsletter de la Adevărul: Sebastian Lăzăroiu care spune ceva despre un partid care ar lua 40%!!!! Şi sinapsele mele au luat foc. Instantaneu.

Aşa că, vrând, nevrând, am citit şi varianta neiniţiatică a afirmaţiilor domnului consilier prezidenţial Lăzăroiu. N-are sens să le mai comentez, pentru că m-am obişnuit demult cu stilul "ţara arde şi baba se piaptănă". Oricum, pentru cine mai are nervi să urmărească, să proceseze şi să tragă concluzii, puteţi citi aici...

Ceea ce mă amuză, dacă poate fi ceva amuzant în asta, e că în mai puţin de 24 de ore, domnul consilier a cam cotit-o. A trecut de la sacralitatea postărilor prezidenţiale cu personaje din basme, la profanele interviuri explicative patriciene. Hmmm, cam brusc...

Niciun comentariu: