joi, mai 17, 2012

Detalii

1. Nu-mi dau seama dacă sunt ultima de pe pământ care a aflat dar, în această seară, am descoperit că Marius Tucă și-a făcut un site. Așadar, am revăzut cu multă plăcere, emisiuni impresionante. Găsiți oameni cu care Marius Tucă a vorbit iar oamenii aceia acum nu mai sunt, găsiți oameni care s-au transformat în mod spectaculos, găsiți oameni care s-au retras, găsiți de toate: patimă, polemici, idei și credințe. Recunosc, am revăzut și toate emisiunile cu președintele Băsescu. Cea mai spectaculoasă e cea de acum 10 ani. În care e alături de Octavian Paler și Cozmin Gușă.

2. Ca să fie clar și să nu existe nicio dilemă: acest blog, atât timp cât va funcționa, nu va susține niciodată niciun candidat în niciun tip de alegeri. Nu mă interesează publicitatea electorală și niciun astfel de tip de mesaj. Este un blog de opinie, rareori de informație. Nu susțin pe nimeni.

3. Cei de la riseproject au mers pe firul lui Rami Makhlouf și au scris despre clanul lui Bashar al Assad. Interesant materialul.

2 comentarii:

uitaroh spunea...

Buna, Sorina!
Sunt curios de ce anume ti s-a parut interesanta emisiunea cu Base si Gusa din 2002?
Te-a frapat tineretea si "goliciunea" discursului lui Gusa sau "verva" dlui PRESEDINTE Traian Basescu?

ziarist spunea...

@ambele. Și cât de sincer și franc era Paler..