joi, martie 11, 2010

Întâlnirea.

Geoană şi Vanghelie s-au văzut aseară, în jurul orei 21.30, la Restaurantul Perla din Dorobanţi. Şi Cătălin Voicu se pare ca ar fi venit la întâlnire cu un WV Touareg cu nr B-71-FHW, iar după ce ar văzut că acolo sunt paparazzi, ar mai fi stat doar puţine minute iar toţi au părăsit restaurantul cum au putut, în jurul orei 23.00. Geoană ar fi ieşit, cu demnitatea caracteristică, prin spatele restaurantului şi Vanghelie prin faţă, cum îi stă bine unui şef. Apoi, a fost chemată Poliţia pentru ca paparazzi să fie prinşi şi legitimaţi.
Colegii de la Ziarul au fost cei care i-au prins.

Viorel Sima - director Ziarul
'' Baietii mei care i-au fotografiat pe Geoana si Vanghelie mi-au spus ca la un moment dat l-au vazut pe Catalin Voicu la Perla. Se pare ca senatorul a venit cu cu Tuareg la intalnire. Dupa ce s-a auzit ca afara sunt paparazi, psd-istii au plecat in mare graba prin spatele restaurantului si au chemat politia pentru ca paparazzi sa fie legitimati si, logic, renutinuti pentru cateva minute la Perla''

Ce zice Vanghelie azi?
"Ma intrebati politic sau ma intrebati economic? Eu nu m-am intalnit cu Catalin Voicu pentru ca stiti din ce motive. De cand cu DNA, niciodata nu m-am intalnit, nu am vorbit la telefon nici cu Catalin, nici impreuna cu Geoana, in nicio formula (...)A fost Liviu Dragnea, Mircea Geoana. Eu am venit tarziu si am stat o jumatate de ora". Intrebat de jurnalisti daca a vorbit cu Dragnea si Geoana, Vanghelie a revenit asupra afirmatiei: "Nu i-am vazut eu, dar stiu ca au fost". "La restaurantul Perla am intrat oficial prin fata, am iesit prin fata. (...) Catalin Voicu nu a fost", a precizat el.

Ce zice Geoană?
"Nu am fost la niciun restaurant, să fim serioşi. Nu am fost la niciun restaurant. Dacă sunt poze în presă - nu le-am văzut - sunt făcături şi minciuni. Nu am fost la niciun restaurant. Aseară am luat masa la reşedinţa ambasadorului chinez. Nu m-am întâlnit cu domnul Voicu şi cu domnul Marian Vanghelie în ultimele multe, multe luni de zile(...) Este pur şi simplu o făcătură de presă şi cei care se pretează la astfel de chestiuni vor trebui să plătească în faţa legii, este o minciună sfruntată".

După câteva minute. Acelaşi Geoană.
"Am venit mai târziu (la restarant - n.r.) ca să salut nişte colegi.(...)Am stat doar o jumătate de oră, un coleg îşi serba "onomastica"

Şi de ce-a ieşit prin spate? Că maşina cu nr. B-77-TRM, cât şi cea cu nr. B-61-TJT sunt maşini ale preşedintelui Senatului, maşini SPP.

Acestea sunt informaţiile şi reacţiile. Acestea sunt fotografiile. Cam atât. Deocamdată.










Un comentariu:

mnm spunea...

E shi lumea prosta Sorina...aia aleasa...si tre sa mearga la bodega cu Mertz-ul sau VW de serviciu la Warshovia....
N-au invatzat de la Nea' Nelu.....potzi sa faci 50 m pe picioare....in Dorobantzi fara a fii penal.