miercuri, mai 09, 2007

Guerilla lui Base a lucrat si azi...Look!

















4 comentarii:

anca florea spunea...

m-am saturat de subtilitatea de a strecura prietenilor asemenea mailuri;adica de lipsa lor de subtilitate...
nu mi-am permis sa violez intimitatea nimanui cu opiniile mele politice darmite cu promo pt tatuca..indiferent de numele lui.punct.

ziarist spunea...

dar sunt haioase, nu? pesedistii nici macar nu se chinuie sa faca d'astea...n-au imaginatie, oare?

SCE spunea...

http://basescu.iad.ro/ este doar un exemplu. Mai multe pe http://blogulsce.blogspot.com/

Cam slab informata presa asta :) ...Mai ales cand e vorba de PSD. Sa fie coincidenta sau lipsa de.... lipsa?

ziarist spunea...

NU fii ironic, ca nu merge. Sunt informata. Asa ca stiam de blogul vostru. Ala basescu.iad.ro mi s-a parut f slabuz, si copiat de pe cel al lui Basescu. D'aia nu l-am luat in seama. De blogul sce.blogspot.ro, chiar nu stiam. Acum o sa-l bag in rubrica mea de alte bloguri. Sa fiti fericiti.