miercuri, februarie 10, 2010

Stimaţi colegi, la PSD a început votarea...

Au uitat să ne anunţe şi pe noi, evident. Dar asta nu cred că-i frământă pe ei foarte tare. Am vaga impresie că au ratat să-i anunţe şi pe mulţi dintre ei.(Muhahaha)

În orice caz, dacă tot a început să se voteze (cum se vede în documentul de mai jos), eu zic că până sâmbătă au timp să se tot aleagă..Şi se termină, în sfârşit. Hai, vineri seară... Nici vinerea asta, până la 16.00, nu ne deranjează foarte tare, nu? Numai să se termine odată. Ca să se ţină totuşi şi extraordinarul Congres. Deh, până la urma urmei a fost convocat, nu?

Remarcabil este însă că, după lupta pe norma de reprezentare, după bătălia candidaturi, echipe şi lideri ce pot sau nu mai pot candida la alte funcţii de conducere în BPN, acum a venit timpul fabuloasei păruieli pe săli. Oastea lui Geoană şi Vanghelie în frunte cu Dragnea preferă Romexpo "cel fără de temperatură", în timp ce armata lui Năstase şi probabil restul (Mitrea, Diaconescu şi tare mi-e că şi liderul regional Andrei Alexandru)-toţi preferă călduţul Parlament. Buuun.

Nu pot să mă abţin, aşa că remarc faptul că, în ultimul timp, marii lideri ai PSD dau dovadă de o imaginaţie cu adevărat ieşită din comun. Fiecare nu ştie cum să mai facă mini-sondaje în partid ca să vadă, de fapt, pe cine şi, mai ales, pe câţi se bazează. Asta, culmea, în condiţiile în care ei nici nu ştiu încă ce structură, ce ierarhie de funcţii vor vota sâmbătă, în Congres.

Lăsând gluma la o parte, cred că votul pe care l-a declanşat Năstase la nivelul organizaţiilor şi, implicit, în rândul membrilor Consiliului Naţional, pe inocentul subiect al alegerii locaţiei, ar putea fi...interesant.

Deci, doamnelor şi domnilor spectatori, stimat popor pesedist, în PSD a început votul dacă nu ştiaţi. Vinerea aceasta, la 16.05, mă gândesc că am putea avea deja rezultatul. Ca să ne facem şi noi o idee. Nu uitaţi: "prin corespondenţă, internet sau fax, aşa cum am procedat şi în alte cazuri.". So, votaţi băieţi, votaţi! Succese pentru toţi, zic!

Şi dacă mă gândesc şi mai bine poate că, într-adevăr, chiar nu mai are rost un Congres...Să-l anulaţi, contramandaţi sau decalaţi... Până când vreţi, fără probleme...Noi avem nervii tari. Aşteptăm oricât.

P.S. A, şi să nu uit. E adevărat că Marian Vanghelie are restanţe de plată "din reuniuni anterioare" la Romexpo? Pentru că eu asta chiar nu pot să cred. Să fi fost oare prea multe lansări de candidaturi la prezidenţiale pe acolo? Parcă au fost vreo trei. Sau patru..Chiar cinci, dacă mă gândesc bine. Dar cine le-a mai numărat? Parcă în fiecare zi se lansa Geoană, nu? Şi n-a plătit Vanghelie? Să fie oare acum potentul Marean insolvabil? Să ceară Parlamentul o "chirie simbolică" pentru PSD? Nooo, nici asta nu-mi vine să cred, parol!

Sala Congres

7 comentarii:

Anonim spunea...

Sorina, da' de ce nu i-a pus în ordine alfabetică? Aşa, democratic? G, I, N..

ziarist spunea...

@ silistraru. crezi că despre ce e şi ce nu e democratic se poate vorbi aici?

Anonim spunea...

Aici la tine sau aici la ei? Eu vreau democratie, de aia cu "voia dumneavoastra, ultimul pe lista"...
Si spune-mi pe nume, ca nu ma pot semna altfel pe blogul tau.

ziarist spunea...

la mine e, normal. eu public orice comentariu, atât timp cât nu conţine înjurături. la ei, vom vede cât de democratic va fi Congresul. Am experienţa congreselor pesediste şi numai de democraţie nu s-a putut vorbi în ele. În PSD, de obicei, Congresele sunt nişte exerciţii de putere ale sferelor de influenţă din partid. Când acestea ajung la un numitor comun şi se coalizează, impun un nou preşedinte. Când nu, nu...Rămâne să aşteptăm şi să vedem dacă vor reuşi să se înţeleagă până pe 20, Cosmin...:)))

Anonim spunea...

Of, eu credeam ca daca m-as inscrie acum si-as candida, as avea cel putin o sansa! La naiba, grupuri, sfere si jocuri pe la spate...hmmm..ma mai gindesc daca imi fac carnet. Sorina.

ziarist spunea...

Ai putea încerca, mă gândesc. Măcar să vezi cum e:))

Anonim spunea...

Doar dacă vii şi tu!