miercuri, februarie 17, 2010

Marian Vanghelie în toată splendoarea sa..

Via Victor Ciutacu. Ascultaţi-l pe Marean, maestrul de ceremonii al Congresului PSD.

Asculta mai multe audio Politica

Transcriere:
"Sunt nişte lepre nenorocite, mă... Tu crezi ca sunt îndrăgostit de Geoană? Ce-i gagică? Dă-l in p**** mea, ca are o gramadă de defecte, dar e vorba de când te uiţi tu in oglindă dimineaţa, inţelegi? Cum mă, zic una şi mă zic, aoleu, voi sunteţi mai tari şi sunt mâine cu voi? Eu am fost pe bulevard vagabond, ăstia au stat la facultate şi nu au invăţat nimic, dă-i dracu' de idioti. Pe cuvântul meu de onoare că nu au învăţat nici principiile elementare de bun simţ. Nimic nu au în ei, nişte lepre! Ăştia îşi vând nevestele, ca să le dai o funcţie îşi dă nevestele..."

Concluzii.
1. "Sunt nişte lepre nenorocite" cică. Discutabil, zic. Cine ştie cine l-o fi călcat pe bombeu în ziua aia pe Marean.
2. Nu e îndrăgostit de Geoană, are o grămadă de defecte. Deci mai e o şansă...Omul e pragmatic. Nu iese deloc rău din chestia asta, nu? 
3. Vanghelie se uită în oglindă dimineaţa. Aş zice că, mai degrabă, o face după-amiaza. E o noutate însă, recunosc.
4. A fost pe bulevard vagabond. Mă bucur că ne-a amintit...
5. Ăia care au facultate n-au învăţat nimic şi sunt idioţi. Mă bucur că ne-a amintit şi asta...
6. Marean zice că are "principiile elementare ale bunului simţ". Nu, zău?!

7. PSDiştii îşi vând nevestele pentru o funcţie. E, aici e aici. Cine-i nevasta? Care-i funcţia? Avem bănuieli, dar nu putem să ne pronunţăm.

Update. Interesant ar fi să vedem şi cine a dat presei această înregistrare. Eu am un feeling, n-am certitudini. Lucrurile nu sunt întotdeauna exact ceea ce par.

Update 1.  Şi cea mai bună glumă. Aşa, că nu suntem toţi naivi. Reacţia lui Mircea Geoană: "E un limbaj absolut intolerabil. Cred ca dl. Vanghelie ar trebui sa isi ceara scuze imediat fata de toti cei pe care i-a jignit.  Geoană a subliniat ca un astfel de limbaj risca sa discrediteze grav imaginea oricarui politician si ca Marian Vanghelie trebuie sa inteleaga ca, daca doreste sa devina cu adevarat un lider cu important la nivel national, trebuie sa renunte complet la acest gen de limbaj.
"Dl. Vanghelie trebuie sa inteleaga ca harnicia, loialitatea si voturile pe care nimeni nu contesta ca le aduce trebuie combinate cu o anumita atitudine" potrivita pentru un politician, a adaugat Mircea Geoana.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Dragnea este un cumparator ? Se zvoneste prin targ :" baciul teleormanean si "Mihaiela, dragostea mea" pe post de Miorita pesedista ...ziua vesela, noaptea trista

ziarist spunea...

@gerula. Cine stie?! Stie Marean ce ştie..

Anonim spunea...

poate i-o fi trantit "Miorita pesedista" vreun flacon cu ulei de par in freza de ghertoi ....Almanahele traieste , musiu Geoana da la peste

phrentz spunea...

"In toata splendoarea sa" a fost sincer si merita toata admiratia.Oglindeste cu fidelitate relatiile dintre oamenii politici ,pe de o parte, iar pe de alta parte atitudinea mujicului fata de intelectuali.cat despre limba si limbaj nu trebuie sa avem asteptari....

ziarist spunea...

@ion. daca ajungem să-l admiram pe Vanghelie înseamnă că suntem mai trişti decât el...Eu nu-l admir, de exemplu.

phrentz spunea...

@ziarist,drept e ca am omis sa folosesc ghilimelele, crezand ca din context rezulta admiratia pe care o simt pentru Vanghelie.
e ca si cum as admira ..."balele unei rame lasate pe petalele unui trandafir"(V.Hugo)