miercuri, decembrie 11, 2013

Strategia PSD: niciun cuvânt despre lovitura la Codul Penal, contradicție și minciună pe legea amnistiei și grațierii

Așa cum vedeți mai jos, în strategia de comunicare publică a PSD de astăzi, subiectul modificărilor la Codul de Procedură Penală nu există. Singurul subiect pe marginea căruia s-a formulat un mesaj este legea amnistiei și grațierii. Iar aici însă comunicarea este contradictorie. Mai întâi, se spune că legea nu viza persoanele condamnate pentru corupție iar asta a fost o minciună. Apoi, se spune că legea a fost amendată ca să nu mai cuprindă persoanele respective. Așadar, îi viza pe cei care erau condamnați pentru fapte de corupție.

Iar peste toate acestea, în aceeași strategie comunicațională a PSD se subliniază faptul că "legea a fost retrasă din Parlament" pentru a fi dezbătută public. În fapt, legea nu a fost retrasă din Parlament, ci în ultimul moment doar de la votul final. Votul în Camera Deputaților, cameră decizională, va fi dat peste doar o săptămână.


Legea pentru amnistie și grațiere care intră la vot, în Camera Deputaților, pe 17 decembrie.


 Sursă: captură Hotnews.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu am vazut nici un tanc sovietic pe strada la alegerile de anul trecut. Asta merita atat cei care i au votat cat si cei prea comozi sa isi miste curul din casa spre sectia de votare.

gabriel spunea...

Din pacate, toata clasa politica, cu foarte mici exceptii, asa gandeste si executa.
Ne meritam politicienii si nu se va schimba ceva prea curand. Suntem blocati in mentalitate si cultura.
Eu unul nu stiu ce solutii ar fi. Ma bucur ca presa inca mai poate avea o voce, fie ea si firava, dar cam la asta se rezuma toate reactiile din ultimele zile. Fix d'aia nu mai pot cei ce conduc.
Cumva si eu am cedat lupta si ma gandesc deja in ce tara sa-mi mut familia. Eu voi continua sa muncesc aici, ceea ce va insemna sa-mi vad copii mai rar, dar asta e tara de care eu m-am saturat si macar lor le voi oferi un viitor mai echilibrat, cu infrastructura si servicii onorabile pentru cei carora le platesc taxe si impozite.

Gabriel

bibliotecarul spunea...

de acord cu anonimul de la ora 15.09 din 11 dec cat si cu gabriel dar....pentru anonim: stimate domn, eu sunt unul din cei care nu ma mai duc de ani buni la vot. am ajuns ca cetateanul turmentat din caragiale: eu cu cine votez??? sa ma duc numai ca sa iasa procentul de participanti?? parerea mea este ca nu merita nici macar atat. pt domnul gabriel: de acord cu plecatul in alta tara. crede-ti ca o sa va fie mai bine?? sunt oameni plecati si ocupa functii bune si cu toate aste spun clar: suntem priviti ca ultimii oameni si platiti prost in comparatie cu ei. bun, plecam, dar aici cine mai ramane sa lupte pentru tara asta??

Anonim spunea...

foarte "frumoasa" operatie. Din pacate NU se va intampla nimic pt ca "boborul" nu va intelege nimic. Nici macar nota la purtare nu o sa le-o scada (masiv) nimeni ca sa ramana repetenti. Li se pare totul permis si posibil. Daca Ponta a avut curaj sa se ratoiasca la americani ... punandu-i in aceeasi barca cu rusii.