miercuri, august 03, 2011

În atenția echipei de zgomot

18-49 este targetul comercial pentru care se luptă toate televiziunile din țara asta. Adică este publicul pentru care, în televiziuni, vine publicitatea. Cine este peste 49 de ani, în mare parte, sunt pensionari. Așa că...mult succes le doresc tuturor. Cert este că aseară, între ora 19.00 și ora 20.00, adică în timpul interviului cu președintele Traian Băsescu, pe targetul comercial, B1 a bătut A3. Și o face cam des în ultimul timp. Pe acea oră, media a fost de 0,5 iar a A3 mai mică iar pe Actual B1 (adică două ore 18.00-20.00) media a fost de 0,4 și A3 mai mică decât a B1.
Iar dacă este să vorbim de all urban și urban 18+, fix pe acea oră, 19.00-20.00, RTV a bătut A3. Așa că vorba aceea... "când vulpea nu ajunge la struguri spune că sunt acri".

P.S. Nu vă mai chinuiţi cu înjurăturile sau linguşelile că nu voi aproba niciun comentariu la această postare. Am experienţă suficientă în asemenea situaţii. Aşa că ştiam la ce să mă aştept.



5 comentarii:

GIGI N. spunea...

Sorina, Eu si toti vecini mei ne uitam la B1, in special emisiunea ta, la Vlad Pietreanu, Robert Turcescu si Lumea lui Branciu, insa avem o problema la care te rog eu si vecini mei din Pitesti sa incerci a o rezolva! ei, toate emisiunile sunt pe o jumatate de ecran!!!!!! sa nu-mi spui sa umblu la butoane sau telecamanda pentru ca RECLAMELE sunt pe tot ecranul. Te rugam vorbeste cu conducerea postului poate rezolva aceasta problema! iti spun, daca mai e si banda cu scris sus si jos........imagine nu prea mai e deloc! am dori eventual un raspuns aici, sau daca nu se poate! va pot da adresa de mail. Multumesc! gigi

Anonim spunea...

Imperiul ciutacu - voiculescu e in deriva, si cred ca se va scufunda.....brovo tie si celorlati colegi de la B1 TV ca usor incepeti sa face rating, si sa concurati cu REALITATEA ,ANTENA 3 si TVR INFO. Am si eu o intrebare de unde se iau statisticile astea peste nopate, exista aparatura sau cum se procedeaza...?

Andrei spunea...

La vechiul B1 nu mai uitam decat la Codul lui Oreste. Acum, de cand a venit noua echipa, ma uit de cate ori am ocazia. In sfarsit e o televiziune de stiri care nu pupa in cur nici puterea si nici opozitia, cel putin in 90% din cazuri. Sper sa fiti mereu peste Antena 3, ca li s-a urcat la cap ca numai ei au dreptate in tara asta.

Anonim spunea...

Buna ziua! ma uitam la emisiunea d-voastra de pe B1. In legatura cu asistenta lui Ponta, se numeste Gabriela Podasca, a fost colega cu mine la Masterul de Comunicare Politica, la SNSPA. Are profil de Facebook, o gasiti acolo.
Pentru aceasta asistenta Ponta a intervenit la Bogdan Teodorescu. Ponta l-a sunat pe Teodorescu sa mai stabileasca o data de examen la disciplina sa, deoarece asistenta sa nu poate ajunge, avand o gramada de treaba!

Dream Catcher spunea...

Am impresia ca o sa avem curand episodul 2 din serialul "In atentia echipei de zgomot" ... ma insel ?