vineri, februarie 05, 2010

Fundalul Adrian Năstase

N-am văzut-o în direct. Am citit la Vlad, n-am putut să mă abţin şi m-am uitat pe înregistrare. Şi mi-am amintit. Halucinant. Scoateţi-l din poveste pe Miron Mitrea. Nu ăsta e subiectul. Şi aş zice că nici PDL-ul. Problema este următoarea: "Să daţi un alt contrast pentru că pare, cumva, fundalul acela aproape portocaliu ". Sună cunoscut, nu-i aşa? Adrian Năstase cel de acum şase ani şi cel de astăzi. 30 de secunde. Acelaşi fundal, acelaşi contrast, acelaşi om...

Răzvan Dumitrescu: Bun, Miron Mitrea....

Adrian Năstase: Dar am o rugăminte...Să daţi un alt contrast pentru că pare cumva fundalul acela aproape portocaliu...

Răzvan Dumitrescu: Ăăă...Aşa vi se pare dumneavoastră sau este o ironie fină marca
Adrian Năstase?

Adrian Năstase: Deci....Da..

Răzvan Dumitrescu: Vi se pare că fundalul domnului Mitrea e portocaliu?

Adrian Năstase: Nu, am spus în general. Pentru că fundalul e mai larg. Dar acum mi s-a părut mai evident lucrul acesta. Adică m-am uitat cu mai multă atenţie. Asta am vrut să spun.

Un comentariu:

alk spunea...

Ehehe, lup' isi schimba paru'dar naravul ba! Si tocmai ce il laudasem intr-un alt comentariu. Venirea lui Nastase are mai mult un aer de vendetta....