joi, octombrie 09, 2008

Indiferenţă, oameni şi animale...

Sau, mai pe româneşte, grădinile zoologice ale României în paragină. Mergeaţi la Zoo când eraţi mici? Faceţi un exerciţiu, dacă aveţi nervi. Duceţi-vă şi acum...Şi cu ochii voştri veţi vedea în ce hal indiferenţa poate distruge mirifica şi necuvântătoarea lume a animalelor. Sau, dacă nu vreţi, veţi vedea toate acestea la televizor. Antena 1 va prezenta, zi de zi, timp de două săptămâni, cum au ajuns gradinile zoologice ale României. Şi cum arată cele de peste hotare. Nu departe..ci aici, peste graniţă, la vecinii noştri cei harnici- ungurii. Deci ei pot. Noi de ce nu putem?


Reportajele sunt realizate de colega mea, de la secţia Eveniment, Dana Belciug. Vă invităm să comentaţi, să propuneţi, să vă spuneţi părerile şi poate să şi indentificaţi cauzele...pe http://www.oamenisauanimale.blogspot.com/ . Şi dacă nu credeţi, uitaţi-vă mai jos. Sunt doar exemple. Triste, cum sunt toate. Dar, toate, la fel de adevărate...Din păcate.

8 comentarii:

Anonim spunea...

trist....

Anonim spunea...

Oameni mici cu mentalitate pe masura. Le construiesc copiilor viitorul in cateva sute de metri patrati si intr-o vila, in loc sa le construiasca viitorul intr-o curte mai mare numita daca vreti Romania. Asta este diferenta de mentalitate dintre ei si noi(tineretul). Cei care sunt responsabili de aceste gradini zoologice ar trebui bagati la puscarie. Probabil ca asa ceva nu se va intampla in viitorul apropiat, dar va garantez ca in maxim 10-15 ani vor ajunge la puscarie cel putin 70% din cei care s-au perindat pe la guvernare. Tineretul din ziua de azi nu doarme si discuta aceste probleme zilnic. Nu stam sa iesim in strada si sa ne impuscam fiindca suntem mai destepti de 1000 de ori ca ei, ii asteptam cu bratele deschise sa vina spre noi odata cu timpul. Le vom pregati un pat cald tuturor si vor avea o vacanta si o batranete meritata... Nu va mai votez de 12 ani!!!

Anonim spunea...

Uni chiar nu se pot numi oameni.O asmenea barbarie este de neertat.Fratilor acea lege exista duar pe hartie.Acel idiot care a omorat manzu,ant-ru mod barbar si de fata cu acei copii nu se poate numi om..Traim antr-o tara de mizerie,cu ''oameni''care alearga dupa averi si sunt anstare chiar si de crime odioase.Eu asi propune ca acei directoride la gradinile zoologice care maltrateaza acele animale si le anfometeaza sa treaca ei an cusca.

Anonim spunea...

Da, foarte buna campania Antenei 1, felicitarile mele.

Anonim spunea...

Doamna, respectuos Va rog sa postati mult mai des decat in ultimul timp. Pe mine unul nu m-ati dezamagit pana acum niciodata si zau ca nu inteleg de ce o faceti acum scriind atat de rar.

ziarist spunea...

@ anonim. domnule, la fel de respectuos va spun ca am fost plecata in delegatii. Si mult mai respectuos va recunosc faptul ca nu prea ma mai atrage blogul aproape deloc. Si inca ceva: nu mi-au placut niciodata anonimii:))))

Anonim spunea...

Doamna, Va multumesc pentru sinceritatea raspunsului si Va asigur de intreg respectul meu (chiar daca ma intristeaza ca nu mai scrieti).
In privinta anonimatului imi cer scuze, nu am dorit sa Va jignesc cumva.

Anonim spunea...

Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
blog: www.varby.ro
Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
Sa avem bafta la trafic!