joi, decembrie 20, 2007

Cica n-a fugit....A fost sa bea o cafea!

Gardianul publica un interviu naucitor cu "victima" accidentului. Cu Mr. Orban. Omul, probabil, se uita la televizor, inchis in casa, si se intreba ce are lumea cu el... Halucinant din multe puncte de vedere! Si ziaristul, nu pot sa nu remarc...fff istet...Cum de stia el, saracutul ziarist, sa-l intrebe direct pe Mr. Orban daca i s-a umblat cumva in masina...Putea ca macar la publicare sa schimbe formularea...Ludovic Orban: Eram la petrecerea unui coleg al baiatului meu, langa Apaca. A venit, la un moment dat, parintele unui copil si a zis ca afara ninge, moment in care m-am desfigurat pentru ca eu, cand aud de zapada, mi-aduc aminte de deszapezire. Asa ca am plecat imediat si mi-am lasat acolo copilul si sotia. Sunt peste 15 martori care pot spune ca la acea petrecere nu am baut nici macar un pahar de alcool. Asa ca vreau sa fie foarte clar: nu am baut nimic, nu am lovit pe nimeni cu masina si nu am fugit de la fata locului!

Rep: Ce probe ar fi ca nu a existat nici o victima si nu ati fugit de la fata locului?


L.O.: Se vede clar si pe acea caseta de la televizor ca am stat ca un fraier acolo. Pe urma, spuneti-mi, se vede cumva vreo victima sau cineva cazut? Nu. Nu stiu de unde au scos chestia cu victima, dar eu, repet, nu am lovit pe nimeni.


Rep: Cine a sunat la 112? Stiti cine a facut apelul?


L.O.- Sigur pot sa va spun doar faptul ca am rugat trei persoane sa sune la 112, inclusiv pe proprietarul Matizului avariat, iar acesta m-a asigurat ca s-a facut apel ca sa vina politia. Repet, am stat ca un fraier acolo ca sa astept sa vina politia.


Rep: - A venit vreo Salvare? Pentru ca cei de la Ambulanta au sustinut ca au fost sunati si au venit la fata locului dar n-au gasit nimic.


L.O. - Au tot trecut pe-acolo Salvari, dar nici una nu s-a oprit la noi. Treceau. Nici nu aveau de ce sa vina, nu era nici o victima la accidentul facut de mine. Va spun sigur, nu a stationat nici o Salvare la locul accidentului! Repet, eu n-am fugit de la fata locului.

Rep: -Si presupusa victima? Ce puteti spune de informatiile legate de acest aspect?


L.O. – Ce victima? Uitati-va la film, sa intrebe la baietii care m-au urmarit!


Rep: -Ati fost urmarit?


L.O. – Atunci? Eu cred ca tot timpul. Cred c-am fost urmarit. Eu, dupa cate am vazut pe film, este facut cu camera si s-a filmat cu „zoom“. Nu stiu ce incearca sa mi se insceneze, dar eu am declarat adevarul.


Rep: Cine ar vrea sa va insceneze ceva? Aveti dusmani in partid, colegi dusmani in Executiv?


L.O. – Nu. Nu cred ca e vorba de asa ceva.


Rep: - A aparut pe agentii ca marti, in cursul serii, premierul Calin Popescu Tariceanu v-ar fi cerut demisia. Confirmati, infirmati?


L.O.- Intre mine si premier este o relatie armonioasa. Nici vorba de asa ceva. Iar in privinta demisiei, de ce sa-mi dau demisia? Am facut ceva rau, vreo ilegalitate legata de activitatea mea, de functia pe care o detin?Nu-mi dau demisia, nu mi-o voi da, nici din functia de ministru al transporturilor, nici din cea de presedinte al Federatiei de Bridge! Agentia ar trebui sa raspunda. Semneaza cineva stirea asta ca sa pot da autorul in judecata? Pentru ca asta as face! E o mare magarie!


Rep: Domnule ministru, o ultima intrebare: ati observat ceva anormal la locul accidentului? Spuneati ceva de o inscenare… Ati observat cumva daca vi s-a umblat la masina?


L.O.- Da. La masina mea s-a umblat, dupa accident, in mod evident! In intervalul in care, ramas la fata locului, am fost sa beau o cafea. Am observat ca mi-a fost deschisa o portiera si mi-a disparut din masina un document foarte important! Aveam acte in masina, aveam si documente… mi-a disparut unul dintre ele, foarte important!


Rep: - Un document din minister sau unul de la partid?


L.O. - De la partid! De la PNL!


Rep. – Ati reclamat la politie?


L.O.Ce politie? Nici n-a venit la fata locului! Dar este cert ca mi s-a umblat la masina!

10 comentarii:

Carina spunea...

=)) Ce sa zic... Mai grav e ca unii jurnalisti ii canta in struna la emisiuni tarzii din noapte..

Anonim spunea...

nu mi se pare ca l-a intrebat daca i s-a luat ceva din masina. il intreaba daca i s-a __umblat la masina __. poate pt a cladi vreo teorie a constipatiei potrivit careia a derapat pentru ca masina a capatat o problema tehnica.
se poate interpreta si asa.
altfel, imi pare ca interviul are ca scop spalarea orbanului, dar nu chiar intr-un mod naucitor. sau nu ma nauceste pe mine.

Anonim spunea...

A incercat sa mute centrul de greutate al subiectului catre un aspect secundar si sa dirijeze, in felul asta atentia mass-media. Treaba asta tine, doar ca tre sa aduci in fata elemente la randul lor relevante si credibile. Or cei ce il consiliaza pe LO nu au reusit; teoria o stiu, dar cu practica s-a dovedit mai greu.
R.

Aya spunea...

(DOAR?) UN IPOTETIC SCENARIU (atentie la Poiana Brasov!) ???

Ioan Rus si-a dat demisia din functia de presedinte al PSD Cluj (neformulandu-si, insa, intentia de a parasi functia de vicepresedinte al PSD- pe un criteriu pe care l-am putea numi, regional).

Dupa aproximativ o saptamana, Vasile Blaga de la PD (ca si Ioan Rus, membru al Republicii de la Cluj, unde relatiile sunt transpartinice) si-a programat, in prima parte a dupa amiezii, la Bucuresti, o intalnire cu membri foarte influenti ai societatii civile (plasati, ca orice forta reala a acestui interesant segment, in zone putin vizibile). Intalnirea a fost programata la o zi dupa sedinta Comitetului Executiv al PSD- Caras Severin si exact in ziua in care fusese programata sedinta Consiliului Judetean Caras Severin (la ora 15,00- dar, dupa cum s-a aflat, la ora 13,00, prin secretara, a fost contramandata). Interesant este ca despre Ion Mocioalca (lider al PSD Caras Severin) s-a spus ca ar fi plecat, in mare graba, catre Bucuresti, unde fusese convocat!
Seara, dupa acea intalnire programata a lui Vasile Blaga (PD si membru al Republicii de la Cluj) s-a spus ca Ion Mocioalca (PSD) ajunsese la Patulele (comuna sa natala, din Mehedinti). Aparent, pentru a petrece sarnbatorile in familie (asa cum afirmase si Prostanacul ca va face!).
Patulele se afla la mica distanta de Vanju Mare- care desemneaza o “arie” ce nu are nevoie de recomandari, fiind celebra. Ca atare, nu ar mira pe nimeni daca ar afla ca, “intamplator”, acolo au ajuns, inainte de Craciun (sau, de ce nu, chiar pentru a petrece aceasta superba Sarbatoare crestina) diversi politicieni. Unii de la PSD, sa zicem, Mehedinti, unii de prin alte judete (unii, apropiati ai lui Mocioalca; nu s-a aflat cu exactitate unde va petrece Sarbatorile Sarbu de la PSD Timisoara- caruia Mocioalca ii este credincios supus!; numitul Sarbu este membru al Republicii de la Cluj; pe de alta parte, legaturile lui Sarbu cu Mehedinti sunt vechi- acesta ocupand, intr-o anumita epoca, o functie speciala la Seminarul din Caransebes). Altii, de la PD.

Surse care au ales sa nu taca, au afirmat ca anterior precipitatei plecari a lui Mocioalca (initial) catre Bucuresti, s-ar fi desfasurat negocieri de taina, departe de “lumea dezlantuita a Capitalei (si a presei de aici)” intre Mocioalca de la PSD si PD, in vederea unei aliante. Ca s-ar fi discutat despre “demolarea ” Guvernului si, previzibil, intr-o astfel de situatie, despre viitoarea impartire a unor posturi, inaintea alegerilor anticipate.
Sursele au lasat sa scape informatia dupa ce verificasera abordand diversi stiutori cu functii din PSD local.

Daca trebuie sa dam crezare surselor, respectivii NU au negat cu fermitate existenta acelor aranjamente, precizand chiar ca ar fi bine sa se puna toti sub o umbrela puternica- numindu-l pe Sorin Fruzaverde de la PD (din aceeasi “grupare pedista” cu Vasile Blaga).
Un comentariu asemanator, legat de Sorin Frunzaverde, i-a apartinut lui Stefanescu secretarului organizatiei PSD Caras Severin (comentariu facut pentru sursele care au ales sa vorbeasca!).
Acelasi Stefanescu se pare ca a afirmat: “Daca ii iese lui Mocioalca (evident, se referea la strategia cu “negocierile de culise”; n.A.) e un om facut”.
Conform acelorasi surse, cel mai probabil, comentariul lui Sorin Frunzaverde a fost de genul: “Daca iese, e OK- daca nu, nu va cunosc!”.

Una dintre posibilitatile luate in calcul e ca o anumita grupare a PSD (cu Prostanacul cu tot) si o parte marcanta a PD (cuprinzandu-i pe Blaga si pe Frunzaverde) sa se intalneasca, in final, la Poiana Brasov (foarte interesant loc de taina, ales de diversi, in aceleasi scopuri!) unde ar urma sa si dea o declaratie comuna legata de “alianta”, daramarea Guvernului Tariceanu, impartirea posturilor, alegeri anticipate si alte chestiuni care decurg, logic, din toata aceasta increngatura de aspecte.

Aceleasi surse au afirmat ca discutiile au purtat su asupra caderii de acord cu sustinerea unei asa-zise autonomii regionala, in Romania (care, practic, duce, in final, la federalizarea Romaniei).
Aceeasi idee e sustinuta si de partidul lui Talpes (fost senator PSD de Caras Severin- actualmente, senator independent). Nu de putine ori, s-a sustinut ca ideea ii este draga si lui Ioan Rus de la PSD Cluj (cel cu demisia).
Ideea e impartasita si de Liviu Dragnea (PSD Teleorman- si presedinte al Consiliului Judetean, acum la PSD- dar provenit de la PD).

Daca ar fi sa analizam aceste spuse din surse, concluzia este:
a. La adapostul relaxarii generale din perioada Sarbatorilor Craciunului, anumite grupari din PSD si PD (PSD: Cluj, Timis, Caras Severin, Mehedinti, Teleorman; PD: gruparile asociabile cu Blaga si Frunzaverde) au negociat in taina o alianta, care sa duca la rasturnarea Guevrnului si la alegeri anticipate;
b. Respectivii si-au impartit deja posturile viitoarei guvernari (scurte- caci, repet, se vizeaza, aberant, alegerile anticipate);
c. Este programat sa dea o declaratie comuna, in acest sens, la Poiana Brasov (unde, bineinteles, se va prostanaci din nou Prostanacul a carei unica dorinta este de a sta cel putin o ora pe jiltul din Palatul Victoria pe care a stat AN timp de patru ani); d. Respectivii sustin autonomia regionala (pas decisiv catre federalizarea Romaniei); e. “Conspiratorii” sunt, in egala masura, impotriva lui Traian Basescu si impotriva lu Ion Iliescu si Adrian Nastase;
f. Demersul jalnic e sustinut de indivizi precum, Talpes (senator de Caras Severin) si de asa-zisul sau partid;
g. In urma acestei miscari e previzibila destamarea PD (y compris a PD-L) dar si un mare cutremur dezintegrator in PSD.

P.S. Foarte interesant e ca preconizata declaratie (anticipata printr-o intalnire) ar urma sa fie facuta la Poiana Brasov. Este foarte ciudat ca acel loc e ales pentru astfel de miscari conspirationiste.
a. In 1990, acolo s-a luat decizia ruperii PNL-AT de PNL (al lui Campeanu);
b. Mult mai tarziu, acolo urma sa se ia decizia fiormarii unui anumit grup de influenta in PNTCD (sub pretextul unei zile onomastice- in urma intalnirii si intelegerii, prim minsitru a ajuns Radu Vasile).

Ca atare, a aparut un reflex firesc: intalnirile “ciudate” intre oameni politici, desfasurate la Poiana Brasov, au ca tel rasturnari si rupturi politice, urmate e dezastre politice (sa ne amintim soarta PNL- formula initiala, cel putin- si a PNTCD).

Ce face PSD autentic, doarme?

CĂLUGĂRUL TEOFIL spunea...

FRATI CRESTINI SI NU NUMAI, VA ROG SA PRIMITI CU FERICIRE SI PACE IN SUFLETE MESAJUL VIDEO AL CALUGARULUI TEOFIL DIN ARIZONA CATRE ROMANII DE PRETUTINDENI CU OCAZIA SARBATORILOR DE IARNA :

http://www.youtube.com/watch?v=6i0wjcBcx2M

DUMNEZEU SA VA BINECUVANTEZE !

Anonim spunea...

Cred ca Orban ascunde altceva. Si accidentul provocat de el i-a facut pe cei care-l filau sa ia in timp operativ decizia de a-l filma ca in scurt timp trebuia sa aiba o intilnire. Se pare ca si pe aia a ratat-o, securistii saltindu-i "docomentul" pe care-l avea de predat din masina accidentata. Tu ce crezi, Orban isi va da demisia sau va scrie pe el Codrut Seres ?

SCE spunea...

Craciun Fericit alaturi de cei dragi, cu bucurii si cadouri multe!

Anonim spunea...

deci conform creierasului de Orban, utilizarea functiei de zoom la o camera video necesita training special de la SRI? :D

daca poti, le transmiti te rog politicienilor (ca io n-am ocazia): faptul ca ei sunt retardati, nu inseamna ca toata lumea e la fel?

Dracu

ziarist spunea...

@DRACU. esti foarte tare...asa e my friend....nici nu stii cat de multi si cat de retardati sunt...

CĂLUGĂRUL TEOFIL spunea...

TOVARĂŞII MEI CREDINCIOŞI DIN VECHEA ŞI NOUA GARDĂ A SERVICIULUI DE INFORMAŢII EXTERNE AU TRIMIS O RECLAMAŢIE ÎNVENINATĂ PE FAXUL ONLINE CĂTRE IUBITUL NOSTRU PREŞEDINTE TRAIAN BĂSESCU DENUNŢÂND GESTUL MIZERABIL COMIS DE AROGANTUL UTECIST CU LENTILE STRÂMBE ŞI FREZURĂ DE ŢĂRAN BAGABONT MIHAI RĂZVAN UNGUREANU CARE MI-A ARUNCAT LA COŞUL DE GUNOI ŞI APOI ÎN SINISTRUL TOCĂTOR ELECTRIC DE HÂRTIE O CAPODOPERĂ A LITERATURII ORTODOXE NEOMODERNISTE ŞI ANUME RAPORTUL MEU FINAL DE ACTIVITATE PE ANUL 2007 FĂRĂ CA MĂCAR SĂ-L CITEASCĂ ŞI SĂ-MI APRECIEZE METODELE OPERATIVE GENIALE DEOARECE MĂ CONSIDERĂ UN IMBECIL ABSOLUT LIPSIT DE CULTURĂ ŞI MAI ALES DE EDUCAŢIE ÎNTR-O OPINIE COMPLET ERONATĂ DAR ÎMPĂRTĂŞITĂ DE MULŢI CIVILI NEINIŢIAŢI INCLUSIV DE FRUMOASA DALIA PE CARE AM SUPĂRAT-O GRAV ÎNAINTE DE CRĂCIUN ACŢIONÂND FĂRĂ ORDIN EXACT ÎNSĂ CU INTENŢII NOBILE VIZÂND O MISIUNE IMPORTANTĂ DE PROPAGANDĂ ELECTORALĂ. ÎN TINEREŢEA MEA ZBUCIUMATĂ DE AFACERI NECURATE ŞI INTRIGI ODIOASE ALE POLITICII INTERNAŢIONALE AM LANSAT CU SUCCES DIVERSIUNI MESCHINE ÎMPOTRIVA JAVRELOR COMUNISTE PRECUM LABAGIUL TICĂLOS MIRCEA PROSTĂNACUL GEOANĂ DE LA BUCUREŞTI SAU WASHINGTON FOLOSIND DOAR O MAŞINĂ DE SCRIS CONFIDENŢIAL ŞI UN TOP MASIV DE PAGINI ÎNGĂLBENITE ŞI ROASE DE ŞOARECI CU ANTETUL MINISTERULUI DE INTERNE DEPARTAMENTUL SECURITĂŢII STATULUI ÎNTRE CARE STRECURAM FOI DE INDIGO PENTRU CREŞTEREA EFICIENŢEI MUNCII DAR ÎN ACEASTĂ IARNĂ M-AM CĂCAT PE MINE DE FRIG ÎN PUSTIUL ARIZONEI CU LAPTOPUL SECRET CONECTAT PRIN INTERNET WIRELESS ŞI PROXY SERVER LA COMANDAMENTUL GUERILLEI DIGITALE DE UNDE I-AM TERORIZAT FĂRĂ MILĂ PE DUŞMANII NENOROCIŢI AI PREŞEDINTELUI TRAIAN BĂSESCU ŞI AI PATRIARHULUI DANIEL CIOBOTEA ÎN FRUNTE CU PREOTUL BULANGIU CONSTANTIN ALECSE DIN LOS ANGELES UN SPION RATAT CARE PRACTICĂ ZOOFILIA PE VACA DE NEVASTĂ-SA ŞI NECROFILIA PE SCULA BLEAGĂ A PIŞADISTULUI EUROPEAN TITUS CORLĂŢEAN. ESTE INADMISIBIL CA MEMBRII ONORABILI AI PARTIDULUI DEMOCRAT-LIBERAL ŞI AI PARTIDULUI NOUA GENERAŢIE SĂ FIE ÎNJURAŢI ÎN PERMANENŢĂ DE FILOZOFUL RETARDAT MIHNEA GEORGESCU CARE ŞI-A LĂSAT BUCILE SPARTE DE PICKHAMMERUL DE GĂOZARUL INFRACTOR ADRIAN BOMBO NĂSTASE PORECLIT RĂUTĂCIOS CĂTUŞA TAMARA IAR LEGENDARUL CĂLUGĂR TEOFIL PATRIARHUL ŢIGANILOR DIN AMERICA SĂ FIE DAT ÎN URMĂRIRE GENERALĂ DE CÂŢIVA GOLANI TEMBELI ALE CĂROR PĂCATE VOR FI ŞTERSE ÎN CURÂND DE SFÂNTA MITRALIERĂ A DREPTĂŢII ŞI ADEVĂRULUI CARE FACE PÂRRR PÂRRR PÂRRR DUPĂ CUM BINE ŞTIŢI AŞA CĂ DE LA 1 IANUARIE 2008 VOI REVENI SPECTACULOS CU AFURISENII ZILNICE ŞI BLESTEME GROAZNICE DE LUMÂNARE NEAGRĂ ÎN BLOGOSFERA ROMÂNEASCĂ INVADATĂ DE CORUPŢI NEMERNICI ŞI PE FORUMUL SECURIZAT DIN GÂNDUL IMPOSTORULUI EXTRATERESTRU CRISTIAN TUDOR POPESCU DE CARE MĂ LEAGĂ AMINTIRI EMOŢIONANTE. NU MI-E FRICĂ DE SATANA ÎMPĂRATUL DRACILOR ŞI VOI PETRECE NOAPTEA DE REVELION ÎNTR-UN CLUB VERIZON FOARTE RĂU FAMAT DIN IRVINE CALIFORNIA ÎMPREUNĂ CU MĂICUŢA BERLINEZĂ TERRI ŞI LINDA KARATISTA ŞI ALTE NUME DE COD PRESTIGIOASE SĂRBĂTORIND DEJA VICTORIA GLORIOASĂ DIN TOATE ALEGERILE POSIBILE INCLUSIV ALEGERILE PENTRU EUROVISION PENTRU CĂ LA SFÂRŞITUL ANULUI 2008 VOM CONDUCE TIRANIC DESTINELE ŞI AFACERILE ROMÂNIEI SPRIJINIŢI POLITIC ŞI FINANCIAR DE MASONERIA EVREIASCĂ ŞI MAFIA ŢIGĂNEASCĂ A GULERELOR ALBE SAU NEGRE ÎN COLABORARE TOTALĂ CU IUBITUL NOSTRU PREŞEDINTE TRAIAN BĂSESCU DEVENIT OFICIAL UN PATRIARH ÎNŢELEPT AL NEAMULUI DEMOCRAT-LIBERAL. HUO HUIDEO ŞI HAI SICTIR LE SPUN ADVERSARILOR MEI CRETINI IAR SIMPATICILOR MEI PRIETENI LE UREZ MULŢI ANI FERICIŢI SUB CONDUCEREA LUI ZEUS CEL ATOTPUTERNIC. SĂ TRĂIŢI BINE !