miercuri, august 15, 2012

Răspuns "urgent": internarea!

Demult nu mi-a mai fost efectiv lene să scriu. Un personaj ca și Crin Antonescu cred că este un caz clinic de foarte multă vreme. Tot ce vedem și auzim venind de la dânsul este mereu o confirmare și o reconfirmare a ideii că "pacientul englez" trebuie tratat cu mare grijă într-un așezământ spitalicesc de specialitate. Recomand utilizarea cămășii de forță- pacientul e deja violent verbal. În câteva zile, cine știe cum se va mai manifesta?! Așadar, why bother să analizezi o boală, ceva ce trebuie, de fapt, tratat și vindecat? Evident, dacă se mai poate asta...Și pare să fie "urgent" :))

Vă spun doar atât: într-o ieșire de maximum 15 minute, "pacientul englez" a folosit de 4 ori cuvântul "urgent", de 5 ori- "clar", "clarificare", de 6 ori verbul la imperativ "cer" și tot de 6 ori "explica", "explicații". Restul nici că mai contează. Pentru că e cam ilegal.

Marea rușine este că "pacientul ad-interim" folosește pentru asta pupitrul Administrației Prezidențiale. Asta înseamnă că ne reprezintă pe noi toți, reprezintă România, vorbește chiar și interimar și neales, până la urmă, în numele statului român. Și vă spun că acesta este, într-adevăr, cel mai mare păcat.

P.S. 528 de dosare penale au fost dechise de către Parchetul General privind posibile fraude electorale comise la referendumul din 29 iulie.
P.P.S. Urmăriți atent interviul președintelui Băsescu pentru Vocea Rusiei. E chiar foarte bun. În materie de politică externă, este un interviu care face diferența. Aș remarca ideea: "Noi avem conștiința împăcată. Noi n-am fost niciodată întrebați "de ce" de Moscova. Am fi dat o explicație poate mai completă și mai tehnică decât cea pe care v-o dau astăzi."


6 comentarii:

DanSu spunea...

Fara sa ma dau mare, repet aici ce am mai spus la un transcript al interviului lui Antonescu cu ultraobiectivul Gadea:
In interviu (transcript), am numarat: sirul “Traian Băsescu” apare de 76 de ori, din care de 4 ori rostit de Gadea, deci Crizel a invocat numele de 72 de ori.
Daca emisiunea a tinut 1 ora, rezulta ca numele a fost invocat mai des decat odata pe minut.
Am gasit in schimb boala:
Apare la capitolul tulburari ale coerentei verbale/stereotipii verbale in schizofrenie (hebefrenică şi catatonică),stări de involutie senilă si la Onomatomania.

gabriel spunea...

Este evident ca disperarea este la cote maxime. Cred ca le suna niste procurori pe la usile colegilor din "grupul infractional organizat". Si o sa iasa urat rau.
Este oricum de remarcat "coincidenta" cu acceptul in unele declaratii ale lui Ponta ca presedintele suspendat se va intoarce, disperarerea legata de anchete a grupului vesel si vizita neprotocolara a reprezenantului SUA. De-am avea stenograme si de la acele discutii...
Altfel, excelente raspunsuri ale presedintelui suspendat la vocea rusie.
Gabriel

Sp@rtacus spunea...

Asa e cand un sofer de ocazie(conduce o tara) isi pierde pe undeva tubulara de 13 si crede ca-l poate inlocui cu o idee fixa de 14...durerea mare fiind ca nu avem momentan pe nimeni cine sa-l trezeasca pe somnanbul inainte ca sa ne tranteasca de vreun copac de pe marginea soselei care duce spre vest.

Anonim spunea...

De obicei ma abtin sa comentez , te citesc , te urmaresc la tv esti foarte buna mai ales in scris. Emit si eu o umila parere: se acumulase atit de multa frustare la populatie incit seara de seara le placea sa asculte Antena 3(au fost indoctrinati bine ) si hai suspendarea A picat la tanc actiunea . Nu le-a iesit cum trebuie , iar acum au intrat in "sevraj" Eu sincer ma bucur deoarece acum se fac comparatii peste tot intre ce facea Basescu si ce fac actualii de la putere. Imparatii care erau idealizati seara de seara, acum sunt goi , gaunosi si neprofesionalisti. Ponta minte cum bea apa ,Antonescu in afara de gargara nu stapineste nimic cum trebuie. Am fost la tara in perioada 9-29 iulie 2012 , oamenii vorbeau numai si numai ce infierau seara de seara Antena3. Nu am avut cu cine discuta. Pentru toate relele din tara, Basescu era de vina. Bun , am mers acum deSfinta Maria si am ramas perplex. Oamenii erau intorsi total ,din prosti si hoti nu-i mai scoteau pe actuali. E buna la ceva comparatia . Acum sa nu-l punem pe Basescu pe aceeasi treapta cu PDL . Este o diferenta de la cer la pamant.PDL are "ciurucurile " lui( si sunt multiiiiiiiiii)

Anonim spunea...

Crin , saracul, mi-e mila de el, dar el si-a facut-o cu mana lui...
Dar ma bucur ca nu s-a temperat, si am putut vedea cu totii cat e de bolnav omul... Asa sigur nu ajunge PRESIDENT... :))

p.s. Eu nu stiam ca Basescu tine cu Orban Viktor... Noi ungurii din Ardeal nu il placem :)Adica eu nu il plac...

Ferenc

Ioan Suciu spunea...

Buna Sorina,

Foarte interesant articolul,mai ales ca l-am citit dupa ce am vizionat filmul lui Michael Moore pe TVR1....
Iar apropo de Cacarau, ar trebui sa iesim in strada si sa strigam,într-un glas: MEDICAMENTEEEEEEEEEEE !!!!